Wycieczka szkolna Krynica Zdrój –  Muszyna

Uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami 31 maja wybrali się na wycieczkę krajoznawczo – turystyczną do Krynicy Zdrój i Muszyny. Zwiedzanie miasta uzdrowiskowego rozpoczęliśmy od Pomnika Jana Kiepury następnie przeszliśmy pod Górę Parkową, gdzie w zadumie pokłoniliśmy się Matce Bożej Krynickiej. Mimo, iż uroki przyrody skłaniały nas do pozostania nadal przy górze parkowej jednak czas naglił i przeszliśmy na krynicki deptak. Po wysłuchaniu historii Krynicy przedstawionej przez przewodnika udaliśmy się do Pijalni wód zdrojowych, gdzie każdy miał możliwość skosztowania wody leczniczej. Będąc w Krynicy nie mogliśmy pominąć Jaworzyny Krynickiej, na którą wjechaliśmy kolejką gondolową. To dopiero było przeżycie a widoki niezapomniane, bo pogoda był przepiękna. Ze szczytu Jaworzyny mogliśmy podziwiać nie tylko przepiękny okoliczny krajobraz, ale i  w oddali Tatry czy Słowackie szczyty. I tym akcentem pożegnaliśmy się z urokliwą Krynicą. Pojechaliśmy do następnego miejsca naszej wycieczki a mianowicie do Muszyny, która również przywitała nas pięknym słońcem i niezapomnianymi wrażeniami. Tam zwiedziliśmy Muzeum Państwa Muszyńskiego oraz malownicze Ogrody Sensoryczne.

Wszyscy uczestnicy jednym głosem stwierdzili, że wycieczka była super, a wspomnienia na długo pozostaną w naszej pomięci. I już dziś planujemy następny wyjazd być może na dłużej….