Deklaracja dostępności Zespołu Szkół w Radomyślu Wielkim
Zespół Szkół w Radomyślu Wielkim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej ZS Radomyśl Wielki.
- Data publikacji strony internetowej 1.12.2017r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 29.03.2022r.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
- Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
- Nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst.
- Pliki wideo nie są uzupełnione o napisy dla osób niesłyszących.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 29.03.2022r.
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 29.03.2022r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mgr Anna Brożyna
- E-mail: sekretariat@zsradomysl.pl
- Telefon: 146819683
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół w Radomyślu Wielkim
- Adres: ul. Kościuszki 2, 39-310 Radomyśl Wielki
- E-mail: sekretariat@zsradomysl.pl
- Telefon: 146819683
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Zespół Szkół w Radomyślu Wielkim mieści się przy ul. Kościuszki 2. Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Firleja. Do wejścia wchodzi się od strony parkingu. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Ponadto jest jeszcze drugie wejście od ul. Firleja oraz od ul. Kościuszki. W budynku na każdym poziomie (parter, piętro,) znajduje się korytarz. Na terenie szkoły znajduje się parking dla samochodów osobowych. W budynku nie ma windy ani platform do transportu wózka inwalidzkiego.